Instalatér topenář patří k nejvyhledávanějším službám a tito odborníci nemívají problém obstát v konkurenci. Zájem o samotné instalatérské řemeslo totiž spíše opadá a tak se klidně může stát, že sehnat dobrého instalatéra nebude tak jednoduché. Topenáři poskytují různé služby včetně řešení havarijních situací, demontují staré radiátory a nahrazují je například podlahovým topením, velmi příjemným na bosá chodidla a celkový tepelný komfort v obytném prostoru.
Kdo chce být instalatérem a nabízet odborné topenářské služby, měl by vyrukovat se svým záměrem na Internet. Lidé tu vyhledávají dnes již v podstatě cokoli a v tomto směru je to pro ně snazší, než získávat informace z jiných zdrojů. Podstatnou výhodou Internetu je také to, že je dostupný 24 hodin denně, třeba i v sobotu o půlnoci, a že se o instalatéra lidé zajímají sami až v okamžiku, kdy jej skutečně potřebují. Pokud se jim totiž budete vnucovat papírovými letáky do poštovních schránek, bude pravděpodobné, že si vás ani nevšimnou a leták poletí rovnou do koše.
Být topenářem není snadné a kdybyste si k tomu měli ještě přibrat odbornou specializaci tvorby webových stránek, bylo by to ho na vás už asi moc. Právě proto jsou tu profesionálové, kteří se zaměřují jak na vývojovou fázi internetového portálu, tak i jeho propagační oblast. K té je zapotřebí dobře zvládnout SEO. Oslovíte-li SEO firmu s vašimi požadavky být viditelní a dostupní na Internetu, postará se o to, společně s reklamou PPC – správou této reklamní kampaně z jiných webových stránek.
SEO je nutné k tomu, aby se o vás a vašem profesním zaměření dozvěděli zájemci o vámi nabízené služby skrze webové vyhledávače. Docílí se toho prostřednictvím analýzy klíčových slov a dalších potřebných prvků a vyhledávač vás pak umístí do popředí mezi odkazy na první stránce webových zdrojů.