Pokud jsme se něčemu v posledních svou letech naučili, tak je to telefonování a využívání internetu k videohovorům, učení, k homeoffice, ale hlavně k online nakupování jak oblečení, tak i jídla. Nejrůznější firmy, které zajišťovaly rozvoz, prožívaly skutečný rozkvět svého podnikání. Objednat si přes internet nákup možná nevyužilo až tolik lidí, ale nakupovat přes internet spotřební zboží a zboží osobní spotřeby, to nám šlo. Mnozí možná měli zprvu problém, trefit se do své velikosti oblečení, ale firmy byly na tuto situaci připravené a zboží jste mohli reklamovat. Online objednávky zaměstnaly jak ty, kteří zboží posílali, ale i zásilkové služby, které vám zboží dovezly až před vchod vašeho domu. Jednoduché a praktické, ale kdo má rád nakupování v obchodech, probírání se oblečením na věšácích a zkoušení v kabinkách, ten se rychle k tomuto způsobu nakupování vrátil.

kalendář

Co však na mnohých místech zůstalo, a to hlavně u lékařů, kde jsme skutečně na to nebyli zvyklí, jako jsou běžní obvodní lékaři, to je online rezervační systém. Když nastala nutnost, aby se pacienti co nejméně potkávali v čekárnách, byli v podstatě donuceni i lékaři, kteří počítačům moc nerozumí, zavést online rezervační systém. Nebo jste se museli objednat po telefonu, což byla někdy práce na celý den, než jste se dovolali.

Využívat online rezervační systém je velmi šikovná úspora času a také jistota, že na vás lékař bude mít čas. A pochopitelně stále platí, že si musíte zarezervovat termín, pokud chcete jít na PCR testy.

kalendář

Rezervační systémy pochopitelně nevyužívají jen lékaři, ale staly se běžným způsobem, jak si zamluvit místo na oblíbeném cvičení ve vašem fitcentru, když byly regulovány počty cvičících. Rezervační systém zavedla nyní i Česká pošta a mnohé úřady již tyto rezervační služby také nabízejí. Covid změnil mnohé, ale co se týká rezervačních systémů, tady je to krok správným směrem.